Hello Guest, if you are reading this it means you have not registered yet. Please take a second, Click here to register, and in a few simple steps you will be able to enjoy all the many features of our fine community. Note that lewd or meaningless nicknames are prohibited (no numbers or letters at random) and please introduce yourself in the section for you to meet our community.
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Golden Trader
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    5,384
    Post Thanks / Like
    Credits
    26,639
    My Language
    Arabic

    تراجع معنويات المستهلكين الأمريكيين

    أن معنويات المستهلكين الأمريكيين قد تراجعت بشكل غير متوقع في ديسمبر، لتصل إلى أدنى مستوياتها في عام كامل، مما يعيد القلق حول حالة الاقتصاد الأمريكي إلى الواجهة.
    ففي التقرير الذي صدر قبل قليل، ذكرت جامعة ميشيغان أن مؤشر ثقة المستهلكين الذي تصدره قد إنخفض مسجلاً قراءة قدرها 98.1 نقطة خلال الشهر الحالي، من 98.2 نقطة خلال الشهر الماضي. وكان المحللون يتوقعون ارتفاع المؤشر إلى 98.5 بعد أن كان قد سجل أعلى مستوى له منذ يناير 2004 الشهر الماضي.
    كما أظهر التقرير أن مؤشر الظروف الحالية قد إرتفع على عكس المتوقع، إلى قراءة قدرها 112.5 نقطة خلال الشهر الحالي، من قراءة الشهر الماضي والبالغة 111.9 نقطة. وكان المحللون يتوقعون تراجع هذا المؤشر إلى 111.5 نقطة.

  2. #2
    Trader
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    30
    Post Thanks / Like
    Credits
    16
    My Language
    English
    يعيكم العافية أخوي

    بس اعتقد انه خبر مثل هذا ما بأثر بشكل كبير على الدولار , على ما اعتقد

    وتقبل مروري اخوي

  3. ARIONFORXtarder
 

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Powered by vBulletin® Version 4.2.4
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Credits System provided by vBCredits II Deluxe v2.1.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.
Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like v3.3.0 Patch Level 2 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
All times are GMT +4. The time now is 08:55 AM.
CompleteVB skins shared by PreSofts.Com